ZADÁVÁNÍ VEŘEJNÝCH ZAKÁZEK V OBLASTI IT A BEZPEČNOSTI
Nabízíme Vám služby právní, poradenské a administrativní povahy v rozsahu zákona č. 134/ 2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek. Poradenství realizujeme na základě osobního setkání mezi pracovníky společnosti a klientem tj. veřejným zadavatelem.
Pro průběh zasedání komisí nabízíme školící prostory v rámci našeho sídla v Olomouci a v Praze, které poskytujeme pro tyto příležitosti zdarma. Jinak je samozřejmostí využití prostor našeho klienta a smluvního partnera.
Služby jsou poskytovány v souladu s aktuálně platným zněním zákona. Aktuálně se seznamujeme se všemi novelami, v případě sporných nebo nejasných ustanovení vždy konzultujeme s jednotlivými resorty ministerstev k zajištění naprosté jistoty zadavatele o správnosti jeho rozhodnutí.
Výčet hlavních činností, které jsou námi zajišťovány:
- Zpracování Oznámení zadávacího řízení
- Zveřejnění Oznámení zadávacího řízení na Centrální adrese a v Úředním věstníku Evropské unie
- Zpracování textové části zadávací dokumentace včetně technických a obchodních podmínek
- Předání zadávací dokumentace včetně specifikace požadovaných služeb a vymezení množství zájemcům o veřejnou zakázku
- Komunikace s uchazeči VŘ a zpracování odpovědí na dotazy zájemců k vyjasnění zadávací dokumentace
- Zabezpečení celého průběhu řízení a přijímání nabídek včetně pořízení potřebné dokumentace organizační zabezpečení otevírání obálek s nabídkami včetně sestavení protokolu o jejich otevírání
- Příprava podkladů k posouzení a vyhodnocení nabídek pro hodnotící komisi
- Příprava čestného prohlášení členů, případně náhradníků, hodnotící komise
- Zpracování protokolů z jednání komise pro posouzení a hodnocení nabídek
- Zpracování závěrečné Zprávy o posouzení a hodnocení nabídek
- Oznámení o přidělení veřejné zakázky všem uchazečům
- Zveřejnění výsledků zadání na Centrální adrese a v Úředním věstníku Evropské unie