Datum poslední aktualizace: 23. ledna 2019
Všeobecné obchodní podmínky
pro internetový obchod
Tyto všeobecné obchodní podmínky (dále jen „obchodní podmínky“) jsou vydané dle § 1751 a násl. zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník (dále jen „občanský zákoník“).
Prodávající:
Název společnosti: 2K CONSULTING s.r.o.
Sídlo: Tovární 915/40, 779 00 Olomouc
IČ: 29451990
DIČ: CZ29451990
Společnost je zapsaná v Obchodním rejstříku, vedeném u Krajského soudu v Ostravě, spisová značka C 54393.
- Základní ustanovení
- Tyto obchodní podmínky upravují práva a povinnosti prodávajícího a Objednatele. Objednatelem je fyzická osoba, který uzavírá kupní smlouvu v rámci své podnikatelské činnosti nebo mimo svoji podnikatelskou činnost jako spotřebitel. Kupní smlouva je uzavírána prostřednictvím webového rozhraní umístěného na webových stránkách prodávajícího na adrese: 2kconsulting.cz/sluzby/e-shop (dále jen „internetový obchod“)
- Ustanovení obchodních podmínek jsou nedílnou součástí kupní smlouvy. Odchylná ujednání v kupní smlouvě mají přednost před ustanoveními těchto obchodních podmínek.
- Tyto obchodní podmínky a kupní smlouva se uzavírají v českém jazyce.
- Informace o zboží, službách a cenách
- Informace o zboží a službách včetně uvedení cen jednotlivého zboží a služeb a jejich hlavních vlastností jsou uvedeny u jednotlivých položek katalogu internetového obchodu. Ceny zboží jsou uvedeny včetně daně z přidané hodnoty.
- Služby nabízené prostřednictvím internetového obchodu se týkají především e-learningových kurzů. Online produkt e-learningový kurz se pak řídí samostatnými obchodními podmínkami, které definují podmínky, funkce, přístupy a dostupnost služby (dostupné na 2kconsulting.cz/vseobecne-obchodni-podminky).
- V internetovém obchodě jsou zveřejněny informace o nákladech spojených s balením a dodáním zboží, a to včetně poštovného za dodání osvědčení o absolvovaném e-learningovém kurzu.
- Případné slevy z kupní ceny zboží nelze navzájem kombinovat, nedohodne-li se prodávající s Objednatelem jinak.
- Objednávka a uzavření kupní smlouvy
- Náklady vzniklé Objednateli při použití komunikačních prostředků na dálku v souvislosti s uzavřením kupní smlouvy (náklady na internetové připojení, náklady na telefonní hovory) hradí Objednatel sám.
- Objednávky provádí Objednatel prostřednictvím internetového obchodu. Vyplnění objednávkového formuláře není podmíněno registrací v internetovém obchodě.
- Při zadávání objednávky si Objednatel vybere zboží nebo služby, popř. jejich varianty dle počtu zaměstnanců.
- Před odesláním objednávky je Objednateli umožněno kontrolovat a měnit údaje, které do objednávky vložil. Pro odsouhlasení obsahu objednávky Objednatel přejde pomocí tlačítka Přejít k pokladně do pokladny, kam zadá své fakturační údaje.
- Údaje uvedené v objednávce jsou prodávajícím považovány za správné. Podmínkou platnosti objednávky je vyplnění všech povinných údajů v objednávkovém formuláři a potvrzení Objednateli o tom, že se seznámil s těmito obchodními podmínkami a s obchodními podmínkami e-learningového kurzu (pokud se mezi objednanými položkami e-learningový kurz nachází).
- Odsouhlasením všeobecných obchodních podmínek se objednávka považuje za závaznou.
- Cena a platební podmínky
- Prodávající umožňuje platby pouze v českých korunách prostřednictvím převodu na bankovní účet společnosti. Závazek kupujícího uhradit kupní cenu je splněn okamžikem připsání příslušné částky na bankovní účet prodávajícího.
- Není-li sjednáno jinak, doba splatnosti je 10 dnů od data vystavení proforma faktury. Po připsání příslušné částky na bankovní účet prodávajícího je Objednateli zaslán daňový doklad – faktura.
- Podklady k platbě i daňový doklad – faktura jsou Objednateli zaslány na e-mailovou adresu, kterou uvedl v objednávkovém formuláři.
- V případě, že došlo ke zjevné technické chybě na straně prodávajícího při uvedení ceny zboží nebo služeb v internetovém obchodě, nebo v průběhu objednávání, není prodávající povinen dodat kupujícímu zboží nebo služby za tuto zcela zjevně chybnou cenu ani v případě, že kupujícímu bylo zasláno automatické potvrzení o obdržení objednávky podle těchto obchodních podmínek. Prodávající informuje kupujícího o chybě bez zbytečného odkladu a zašle kupujícímu na jeho emailovou adresu pozměněnou nabídku. Pozměněná nabídka se považuje za nový návrh kupní smlouvy a kupní smlouva je v takovém případě uzavřena potvrzením o přijetí kupujícím na emailovou adresu prodávajícího.
- V případě objednání služeb Objednateli vzniká právo užívat e-learningový kurz pro objednaný počet uživatelů po uzavření smlouvy, zaplacení ceny a aktivaci přístupu do zvoleného kurzu. O aktivaci přístupu do e-learningového kurzu je objednatel informován e-mailem a současně jsou mu zaslány pokyny k přihlášení jednotlivých uživatelů.
- Práva a povinnosti smluvních stran
- Poskytovatel je povinen poskytovat služby s odbornou péčí, ve sjednané kvalitě a v souladu s obecně závaznými právními předpisy.
- Prodávající nenese odpovědnost za chyby vzniklé v důsledku zásahů třetích osob do internetového obchodu nebo v důsledku jeho užití v rozporu s jeho určením. Kupující nesmí při využívání internetového obchodu používat postupy, které by mohly mít negativní vliv na jeho provoz a nesmí vykonávat žádnou činnost, která by mohla jemu nebo třetím osobám umožnit neoprávněně zasahovat či neoprávněně užít programové vybavení nebo další součásti tvořící internetový obchod, a užívat internetový obchod nebo jeho části či softwarové vybavení takovým způsobem, který by byl v rozporu s jeho určením či účelem.
- Ochrana soukromí Objednatele
- Objednatel poskytuje prodávajícímu fakturační údaje.
- Společnost 2K CONSULTING s.r.o. jakožto prodávající zpracovává osobní údaje za účelem plnění smluvního vztahu, pro účetní a daňové účely, plnění ostatních zákonných povinností a z důvodů oprávněného zájmu. Poskytnuté osobní údaje nejsou bez výslovného souhlasu uživatele předávány třetím osobám nebo využívány k zasílání newsletterů.
- Zpracovatelem osobních údajů v rámci e-learningových kurzů je společnost Netventic Technologies s.r.o., se sídlem: Křižíkova 70, 612 00 Brno, IČ: 29233259, jež osobní údaje zpracovává na základě smlouvy k jednoznačně definovaným účelům.
- Bližší informace o zpracování osobních údajů jsou dostupné na 2kconsulting.cz/zasady-zpracovani-osobnich-udaju.
- Závěrečná ustanovení
- Prodávající je oprávněn obsah těchto všeobecných obchodních podmínek jednostranně změnit.
- Úplné znění všeobecných obchodních podmínek je zveřejněno na stránkách Prodávajícího spolu s datem poslední aktualizace.
- Veškerá oznámení adresovaná Objednateli mohou být činěna ve formě elektronické zprávy adresované na e-mailovou adresu Objednatele uvedenou v objednávce. Poskytovatel je oprávněn zasílat zálohové faktury a daňové doklady Objednateli elektronicky, případně poštou.
- Není-li v objednávce výslovně uvedeno jinak, má se za to, že Objednatel je podnikatel a objednávku činí v souvislosti se svou podnikatelskou činností.
- V případě potřeby (oznámení, reklamace, technické problémy, stížnosti atp.) může Objednatel kontaktovat Prodávajícího na e-mailové adrese pověřeného pracovníka ivana.tilkeridu@2kconsulting.cz nebo prostřednictvím kontaktů uvedených na www.2kconsulting.cz.
Datum poslední aktualizace: 7. prosince 2020
Všeobecné obchodní podmínky
školení formou e-learningu
Poskytovatelem on-line produktu Školení formou e-learningu je
Název společnosti: 2K CONSULTING s.r.o.
Sídlo: Tovární 915/40, 779 00 Olomouc
IČ: 29451990
DIČ: CZ29451990
Společnost je zapsaná v Obchodním rejstříku, vedeném u Krajského soudu v Ostravě, spisová značka C 54393. (dále jako „Provozovatel“).
- Definice pojmů
- Objednatel – fyzická nebo právnická osoba, orgán veřejné moci nebo jiný subjekt, který objednává školení formou e-learningu pro uživatele (obvykle sebe a své zaměstnance).
- Přihlašovací údaje – unikátní uživatelské jméno a heslo, které Poskytovatel vygeneruje pro každého Uživatele. Přihlašovací údaje slouží k přihlášení do Uživatelského účtu. Vygenerované přihlašovací údaje nelze použít pro více osob!
- Uživatel – osoba s přístupem do Uživatelského účtu. Objednatel může získat přístup do Uživatelského účtu pro více unikátních uživatelů.
- Uživatelský účet – rozhraní e-learningového prostředí sloužící ke studiu e-learningových materiálů. Uživatelský účet je zpřístupněn pro jednoho Uživatele.
- Školení formou e-learningu – online kurz, který slouží k seznámení s problematikou dle obsahu kurzu. Školení formou e-learningu je zakončeno testem. E-learningové kurzy jsou tematicky zaměřeny dle cílových skupin a akcentují jejich specifika (školská problematika, veřejná správa, firemní prostředí, pro poskytovatele sociálních služeb…).
- Demo verze – bezplatná verze online kurzu, která slouží k představení produktu. Využití demoverze nezavazuje uživatele k objednání placených služeb. Pro využití demoverze je nutná registrace do e-learningové platformy.
- E-learningová platforma – internetový portál 2klearning.cz, na kterém je poskytováno školení formou e-learningu.
- Úvodní ustanovení
- Tyto všeobecné obchodní podmínky upravují pravidla využívání školení formou e-learningu (e-learningových kurzů), placených a neplacených online služeb, jakož i práva a povinnosti Poskytovatele, Objednatele a Uživatele e-learningového kurzu při poskytování těchto služeb.
- Právní vztahy blíže nespecifikované těmito všeobecnými obchodními podmínkami se řídí ustanoveními zákona č. 89/2012 Sb., Občanský zákoník.
- Dojde-li k objednání placeného on-line kurzu přes internet, vzniká smlouva mezi Objednatelem a Poskytovatelem okamžikem odeslání objednávky učiněné v internetovém obchodu Poskytovatele. Podmínkou odeslání objednávky je odsouhlasení těchto všeobecných obchodních podmínek, které se tak stávají právně závazné pro obě smluvní strany.
- Podmínky e-learningového kurzu
- Poskytovatel se zavazuje poskytovat Objednateli školení formou e-learningu se zaměřením na problematiku GDPR. Kurz je zaměřen na základní aspekty Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 ze dne 27. dubna 2016 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES (obecné nařízení o ochraně osobních údajů) a související legislativu a je dále doplněn o modelové příklady z praxe.
- Rozhodne-li se Objednatel nebo Uživatelé, pro které byly služby objednány, svého práva na dokončení e-learningového kurzu nevyužít, nemá tato skutečnost vliv na zaplacenou cenu. Nevyužití služby ze strany Objednatele ve sjednaném termínu není důvodem k vrácení platby.
- Poskytování služeb bude zahájeno odesláním přístupových údajů k e-learningového kurzu na e-mail Objednatele. Objednateli budou odeslány přístupové údaje všech Uživatelů, pro které byl kurz objednán. Každý Uživatel obdrží prostřednictvím Objednatele unikátní Přihlašovací údaje.
- Každý Uživatel má Školení formou e-learningu zpřístupněno po dobu 14 dnů počínaje ode dne zahájení poskytování služeb dle čl. 3.4. těchto všeobecných obchodních podmínek. V této lhůtě musí Uživatel prostudovat studijní materiály a absolvovat závěrečný test.
- Každý Uživatel má možnost závěrečný test zopakovat 3x. Za splněný pokus je považován takový test, který byl složen s minimální mírou úspěšnosti 65 %.
- V případě, že Uživatel nestihne kurz dokončit ve lhůtě 14 dnů, je tento uživatelský přístup k Uživatelskému účtu automaticky deaktivován. Prodloužení 14denní lhůty ze strany Poskytovatele lze požadovat Objednatelem pouze ve zvlášť opodstatněných případech – v případě nemoci Uživatele, nebo jiných závažných okolností, jež mu znemožnily kurz absolvovat. Prodloužení lhůty ke splnění E-learningového kurzu ze strany Poskytovatele není nárokové a vždy záleží na uvážení Poskytovatele.
- Po úspěšném absolvování kurzu uvidí Uživatel ve svém Uživatelském účtu náhled osvědčení. Originály osvědčení s podpisy budou doručeny na adresu Objednatele (poštou) nejpozději do 30 dnů od ukončení kurzu.
- Práva a povinnosti smluvních stran
- Poskytovatel je povinen poskytovat služby s odbornou péčí, ve sjednané kvalitě a v souladu s obecně závaznými právními předpisy.
- Poskytovatel se zavazuje, že v případě výpadku služby zajistí co nejdříve její dostupnost. O plánovaných odstávkách služby za účelem provedení např. údržby systému, aktualizace na novou verzi, změny v konfiguraci apod., které není technicky možné nebo bezpečné provést za provozu, budou Uživatelé informováni na stránkách Poskytovatele. V případě plánované odstávky bude o tuto dobu Uživatelům prodloužena doba přístupu do e-learningového kurzu.
- Objednatel bere na vědomí, že materiály, které jsou součástí školení (e-learningového kurzu) a příklady v něm uvedené mají obecný a orientační charakter, který nijak nereflektuje konkrétní situace Objednatele. Objednatel je tedy srozuměn s tím, že obsah školení (e-learningového kurzu) nelze bez dalšího aplikovat na konkrétní prostředí Objednatele bez konzultace s pověřencem pro ochranu osobních údajů nebo odborníkem v příslušné oblasti (právním zástupcem, auditorem). Poskytovatel v žádném případě nenese žádnou odpovědnost za škodu či újmu vzniklou nedodržením výše uvedeného.
- Objednatel dále bere na vědomí, že GDPR je novým právním předpisem, přičemž faktický obsah práv a povinností bude do nikoliv nepodstatné míry určen až výkladem, který může ovlivnit i odpovědi ve školení (e-learningovém kurzu).
- Poskytovatel je Objednateli odpovědný za způsobenou újmu pouze do výše ceny za služby sjednané objednávkou. Není omezena újma způsobená Poskytovatelem z hrubé nedbalosti nebo úmyslně.
- Je-li k poskytnutí služeb nutná součinnost Objednatele, určí mu Poskytovatel přiměřenou lhůtu k jejímu poskytnutí.
- Smluvní strany jsou povinny informovat druhou smluvní stranu o veškerých skutečnostech, které jsou nebo mohou být důležité pro řádné plnění této smlouvy.
- Autorská práva
- Touto smlouvou Poskytovatel poskytuje Objednateli časově omezenou nevýhradní licenci k užití e-learningové platformy. Licence je poskytnuta výlučně za účelem školení uživatelů a pouze na dobu poskytování služby.
- Objednatel není oprávněn bez předchozího písemného souhlasu Poskytovatele zejména půjčovat, kopírovat, upravovat, dále prodávat ani jiným způsobem šířit žádný z produktů a dalších poskytnutých materiálů Poskytovatele či jakýkoliv obsah školení (e-learningového kurzu).
- Ochrana soukromí Uživatelů
- Poskytovatel služby vyžaduje uvést u každého Uživatele jméno, příjmení, tituly, pracovní pozici a e-mailovou adresu. Objednatel poskytuje také fakturační údaje.
- Společnost 2K CONSULTING s.r.o. jakožto poskytovatel zpracovává osobní údaje za účelem plnění smluvního vztahu, pro účetní a daňové účely, plnění ostatních zákonných povinností a z důvodů oprávněného zájmu. Poskytnuté osobní údaje nejsou bez výslovného souhlasu uživatele předávány třetím osobám nebo využívány k zasílání newsletterů a jiných marketingových sdělení.
- Bližší informace o zpracování osobních údajů jsou dostupné na 2kconsulting.cz/zasady-zpracovani-osobnich-udaju
- Závěrečná ustanovení
- Provozovatel je oprávněn obsah těchto všeobecných obchodních podmínek jednostranně změnit.
- Úplné znění všeobecných obchodních podmínek je zveřejněno na stránkách Poskytovatele spolu s datem poslední aktualizace.
- Veškerá oznámení adresovaná Objednateli mohou být činěna ve formě elektronické zprávy adresované na e-mailovou adresu Objednatele uvedenou v objednávce. Poskytovatel je oprávněn zasílat zálohové faktury a daňové doklady Objednateli elektronicky, případně poštou.
- Není-li v objednávce výslovně uvedeno jinak, má se za to, že Objednatel je podnikatel a objednávku činí v souvislosti se svou podnikatelskou činností.
- V případě potřeby (oznámení, reklamace, technické problémy, stížnosti atp.) může Objednatel kontaktovat Poskytovatele na e-mailové adrese pověřeného pracovníka ivana.tilkeridu@2kconsulting.cz nebo prostřednictvím kontaktů uvedených na www.2kconsulting.cz.